wtorek, 20 września 2011

Mini serniczki z ciastem czekoladowym i borówkami

a to post, który nie wiem dlaczego, nie opublikował się wcześniej. Może za szybko chciałam go napisać, a może to była wina użyczonego wtedy komputera i okropnie chimerycznego internetu.... nie wiem. Wklejam jeszcze raz, bo było pysznie
Mini serniczki z ciastem czekoladowym i borówkami


Serniczki upiekłam w sylikonowych foremkach do muffinek, nie było problemu z wyjęciem babeczek

Składniki na ciasto:
  • 3 całe jajka
  • 2 szkl. mąki pszennej
  • 1 szkl. drobnego cukru
  • 2 czubate łyżki kakao
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 szkl. gęstej śmietany
  • 1 łyżka miękkiego masła
Cukier połączyć z jajkami i miękkim masłem na jednolitą masę. Powoli dodawać kakao, mąkę, proszek do pieczenia i śmietanę. Ponakładać do foremek ( 1/2 wysokości).

Masa serowa:
250 g twarożku waniliowego połączyć z 1 żółtkiem i połową łyżeczki mąki ziemniaczannej.

Ponakładać masę serową na wierzch ciasta, zatopić w niej borówki.
Wstawić do nagrzanego do 170 stopni piekarnika.
Piec 30-35 minut.

Smacznego

3 komentarze:

  1. przepieknie wygladają ;) koniecznie musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przepiękne! To zdecydowanie mój ulubiony przepis z Twojego bloga ;-)Szkoda, że dzisiaj upiekłam sernik, bo zrobiłabym je jutro z malinami!

    OdpowiedzUsuń